افزایش ۴۰ درصدی تردد در محور‌های خراسان شمالی

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از افزایش ۴۰ درصدی تردد وسایل نقلیه در محور‌های خراسان شمالی در ۸ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

محمد مشتری گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۸۱۸ وسیله نقلیه وارد و بیش از ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شدند که در مقایسه با سال گذشته به ترتیب ۳۹.۳۴ درصد و ۴۰.۴۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.
 

او گفت: در این بازه زمانی محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس دارای بیشترین ترددبوده است و محور صفی آباد – گراتی و بالعکس (بر اساس نسبت ترافیک به ظرفیت محور) کم تردد‌ترین محور را به خود اختصاص داده است.

مشتری گفت: همچنین محور گرمه – میامی (گرمه) و بالعکس دارای بیشترین سهم تردد وسایل نقلیه سنگین و محور آشخانه – چمن بید (آشخانه) دارای بیشترین سرعت متوسط تردد در این مدت است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت:  بیشترین درصد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمه – چمن بید بوده است و  بیشترین درصد تخلف فاصله غیرمجاز در محور چمن بید – جنگل گلستان (چشمه خان) و بالعکس به ثبت رسید.

او گفت: همچنین ساعت اوج تردد در ماه گذشته ساعت ۲۰ الی ۲۲ بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی  گفت:  تردد وسایل نقلیه در جاده‌های استان توسط ۵۱ دستگاه تردد شمار ثبت می‌شود همچنین ۲۵ دوربین نظارت تصویری و ۳۰ سامانه ثبت تخلف در محور‌های استان فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.